Pristatymas ir grąžinimas

Grąžinimas

Jeigu prekė/ės netinka, ją/as galima grąžinti per 14 dienų. SVARBU – grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje, nenaudotos, nesugadintos. Prieš grąžinant prekę/es, būtina apie tai informuoti mus el.paštu: labas@homyideas.lt, nurodant kokias prekes planuojama grąžinti.

Prekių grąžinimo išlaidas padengia pats klientas. Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos savo originaliose pakuotėse ir grąžinamos kliento pasirinktu būdu (per paštomatą, kurjerį ar “Lietuvos paštą). Prekių grąžinimo pristatymo kvitą būtina išsisaugoti iki kol prekės pasieks mus.

Pinigai už grąžintas prekes pervedami į kliento banko sąskaitą per 5 darbo dienas nuo grąžinto užsakymo gavimo dienos.

Jeigu prekės yra nekokybiškos, kreipkitės į mus kuo skubiau, ir sutarsime dėl prekės apkeitimo arba pinigų grąžinimo.

Pristatymas

Išsirinkite patikusią prekę/es ir įsidėkite į krepšelį.

Užpildykite užsakymo formą su visa prašoma informacija ir spauskite UŽSAKYTI. Apmokėkite savo užsakymą ir gavus Jūsų mokėjimą, jeigu prekė/ės yra sandėlyje, per 1-3 darbo dienas išsiųsime ją/as per “LP express” paštomatą (jeigu siuntos išmatavimai yra didesni nei leidžia paštomatas, tuomet prekė/ės bus pristatytos per “Lietuvos paštą”). Baldai yra pristatomi pagal išankstinį susitarimą su klientu per kurjerį.

Jeigu prekės/ių pristatymo terminas yra ilgesnis, ši informacija būna pateikiama prie prekių aprašymo ir su klientu individualiai yra suderinamas užsakymo pristatymo laikas.

Prekės/ių pristatymas Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) kainuoja nuo 3,50 Eur iki 5 Eur priklausomai nuo prekės svorio. Baldų pristatymas ir jo kaina su klientu derinama individualiai prieš tvirtinant užsakymą.

Užsakymo pristatymas paprastai užtrunka 2-5 dienas.

Išsiuntus užsakymą, klientas į savo el.paštą gauna pranešimą apie prekės išsiuntimą ir siuntos sekimo numerį.